Era potykaczy czyli o reklamie kredą po tablicy

W handlu, usługach, gastronomii i hotelarstwie nastała era potykaczy.  Nie ma w tym nic dziwnego, bo ten prosty wynalazek w dziedzinie reklamy okazuje się bezkonkurencyjny.  


Co Ci da potykacz?


Lista zalet potykaczy jest bardzo długa. Przede wszystkim potykacz można ustawiać wszędzie i w każdej chwili go przestawić. Pomysłowość  właścicieli potykaczy jest nieskończona. Nasi klienci udowodnili już, że potykacz można postawić nawet na schodach - mówi producent potykaczy  i sklepu internetowego z potykaczami  WALBA - Waldemar Bałaban.

W ostatnich latach bardzo popularne stały się potykacze kredowe. Są one chętnie kupowane ze względu na to, że informację na nich zmienia się dziecinnie prosto. Wystarczy mieć kredę czy dające więcej możliwości markery kredowe, aby poinformować o aktualnej ofercie, promocji czy po prostu zwrócić uwagę przechodniów. Z powodu rosnącej konkurencji i słabnących efektów tradycyjnej reklamy, coraz częściej pojawiają się na potykaczach teksty i rysunki  bardzo zabawne czy intrygujące. Pomysłowość ich autorów jest często dodatkowo nagradzana, bo zdjęcia takich potykaczy pojawiają się w mediach i portalach społecznościowych.
 

Jak wyróżnić swój potykacz?

 
Kupując potykacz nie musisz liczyć tylko na swoją pomysłowość  aby się wyróżnić - tłumaczy Bałaban. Codziennie rozmawiamy z naszymi klientami. To Oni mówią nam o swoich problemach, potrzebach i pomysłach. Dzięki temu mamy w swojej ofercie wiele modeli potykaczy niestandardowych, m.in. w kształcie sztućców,  butelki wina, lodów gałkowych i włoskich, kufla piwa czy drabiny.
 
Wychodząc naprzeciw potrzebom właścicieli restauracji, hoteli, sklepów i punktów usługowych produkujemy potykacze wodoodporne, lakierowane, różnokolorowe czy niewywracalne. Nowością sezonu 2017 są potykacze dwufunkcyjne. Dwustronny potykacz dwufunkcyjny to tablice kredowe obudowane w drewniane ramy. Po tablicach można pisać kredą lub markerem kredowym. Ramy potykacza mają dodatkowo wbudowane aluminiowe ramy zatrzaskowe (OWZ otwórz-włóż-zamknij) z wkładanymi foliami antyrefleksyjnymi do prezentacji plakatów.
 
Doskonałym elementem podkreślającym wyjątkowość i estetykę potykacza jest grawer logo, nazwy firmy czy reklamy.  Nasi klienci mają do wyboru bardzo dużo modeli potykaczy, na których wykonujemy usługę grawerowania. Są wśród nich również potykacze w rozmiarze XL, wodoodporne, lakierowane i niewywracalne. Każdy klient otrzymuje wcześniej wizualizację do akceptacji  - mówi właściciel firmy WALBA. Usługa grawerowania na pewno się opłaca, zwłaszcza kiedy dzięki pomysłowości autora tekstu, czy rysunku trafi na facebooka :-)
 

Zdjęcia: archiwum firmowe WALBA oraz, Glass Studio Habrat (Krosno),  Karowa 20 (Warszawa), One More Bike (Poznań).

autor: Waldemar Bałaban
PHU WALBA
www.walba.eu